کد خبر: ۸۶۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به‌کارگیری اتباع غیرمجاز توسط شهرداری‌ها را ممنوع و مشمول جریمه سنگین اعلام کرد و گفت:

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به‌کارگیری اتباع غیرمجاز توسط شهرداری‌ها را ممنوع و مشمول جریمه سنگین اعلام کرد و گفت:
اولویت فرصت‌های شغلی با جوانان و نیروی‌های بومی است و اگر مجموعه‌ها در هر شرایطی با کمبود نیرو مواجهند باید با ادارات کار مکاتبه و نیروی مورد نیاز را اعلام کنند./ ایسنا

برچسب ها: شهرداری اتباع

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :