کد خبر: ۸۶۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
بکارگیری اتباع غیرمجاز توسط شهرداری‌ها ممنوع و در صورت بکارگیری مشمول جریمه سنگین خواهند شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، بکارگیری اتباع غیرمجاز توسط شهرداری‌ها ممنوع و در صورت بکارگیری مشمول جریمه سنگین خواهند شد.

اولویت فرصت‌های شغلی با جوانان و نیروی های بومی است.

اگر مجموعه‌ها در هر شرایطی با کمبود نیرو مواجهند باید با ادارات کار مکاتبه و نیروی مورد نیاز را اعلام کنند.

برچسب ها: اتباع شهرداری

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :