کد خبر: ۸۶۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: حوزه کشاورزی یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، محمدعظیم ملک پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: موانع مسیر تولیدکنندگان در استان باید برداشته شود.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید و تولیدکنندگان باید در اولویت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کردستان استعداد و ظرفیت‌های زیادی دارد، خداوند نعمات زیادی به این استان بخشیده باید از این ظرفیت به نحو احسن با برنامه‌ریزی مناسب استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت وفاق و گفتمان رییس جمهور گفت: باید با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در مسیر خدمت به مردم تلاش کنیم و زمینه تحقق این سیاست‌ها را به نحو شایسته فراهم سازیم.

ملک افزود: مردم  انتظار دارند در این دوره از مدیریت جهاد کشاورزی در دولت وفاق و امید باور به گفتمان پزشکیان مشاهده شود.

وی با تاکید براینکه خدمت به مردم و ایجاد رضایت در جامعه سرلوحه فعالیت همه مدیران باشد، گفت: حوزه کشاورزی یکی از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان است باید این ظرفیت بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان برقراری ارتباط با تشکل‌های حوزه کشاورزی و تسهیل‌گری در این زمینه را ضروری دانست و عنوان کرد: نیازمند کار جهادی در حوزه توسعه اقتصاد کشاورزی و ارتقای اشتغال و تولید در استان هستیم.

وی خواستار شناسایی موانع حوزه کشاورزی استان با همکاری و همراهی تشکل‌های این بخش شد و گفت: باید با شناسایی و رفع این مشکلات مسیر تحقق اهداف سازمان جهاد کشاورزی را در استان فراهم سازیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان اضافه کرد: در این راستا منافع عمومی مردم بر بروکراسی اداری ارجحیت دارد، متولیان دستگاه‌های اجرایی استان باید تقویت کننده تولید و منافع مردم باشد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :