کد خبر: ۸۶۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
وزیر نفت با بیان اینکه در حوزه بالادست با همت کارکنان شرکت ملی نفت ایران توانسته‌ایم برداشت گاز خام را افزایش دهیم، گفت: هم‌اکنون در تحویل گاز به پالایشگاه‌ها مشکلی وجود ندارد.

گروه انرژی: محسن پاک‌نژاد امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین با وزارتخانه‌های نفت و نیرو با بیان اینکه امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه مدیریت مصرف با بسیج مستضعفین امضا شد، اظهار کرد: می‌توانیم از ظرفیت بسیار خوبی که بسیج در سراسر کشور دارد در حوزه مدیریت مصرف در چارچوب این تفاهم‌نامه استفاده کنیم و با کمک مردم این زمستان سرد و پرچالش را پشت سر بگذاریم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مجموع پالایشگاه‌های گازی کشور در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند، افزود: همه خطوط لوله انتقال و ایستگاه‌های تقویت فشار با همت همکاران شرکت ملی گاز ایران در مدار هستند و مشکلی وجود ندارد.

وزیر نفت با بیان اینکه در حوزه بالادست با همت کارکنان شرکت ملی نفت ایران توانسته‌ایم برداشت گاز خام را تا حدودی افزایش دهیم، گفت: هم‌اکنون در تحویل گاز به پالایشگاه‌ها مشکلی نداریم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :