کد خبر: ۸۶۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰
رئیس سازمان توسعه تجارت:
رئیس سازمان توسعه تجارت در خصوص ریجستری گوشی های آیفون اظهار داشت؛ رجیستری آیفون‌های ۱۴ و ۱۵ فعال هنوز درحال بررسی است. این موضوع به لحاظ مقرراتی یک‌س

به گزارش بولتن نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، دهقان دهنوی در گفتگوی اظهار داشت: برداشت ما از مقررات در سازمان توسعه تجارت این است که این کار قابل انجام است، اما هنوز گیر مقرراتی این بحث رفع نشده و باید تفسیری که دستگاه‌های مختلف از اجرای قانون دارند، با هم هماهنگ شود و بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: در تلاش هستیم که این کار از طریقی انجام شود که بعدا مشکلی ایجاد نشود.

دهقان دهنوی درخصوص بازگشت کمیته تخصیص ارز از وزارت صمت به سازمان توسعه تجارت نیز گفت: این روند هنوز به سازمان توسعه تجارت برنگشته است.

برچسب ها: رجیستری آیفون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :