کد خبر: ۸۵۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
معاون ارزی بانک مرکزی از سامانه‌ای شدن جلسات حراج حضوری شمش طلا در اینده نزدیک خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،محمد آرام در نشست مشترک با فعالات اقتصادی در اتاق ایران گفت: حراج‌های حضوری شمش طلا به زودی به صورت سامانه‌ای و الکترونیکی راه اندازی‌ می‌شود.

وی اظهار کرد: همچین در آینده نزدیک، سیستم حراج سکه نیز به صورت دو طرفه برگزار می‌شود و دارندگان سکه نیز می‌توانند در حراج سکه، سکه‌های خود را عرضه و در جلسات حراج به فروش برسانند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :