کد خبر: ۸۵۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
رییس پلیس راهور پایتخت: برابر دستور عمل صادره ازسوی قوه قضائیه، خودروهایی که بیش از یک سال در پارکینگ‌ها توسط پلیس...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رییس پلیس راهور پایتخت: برابر دستور عمل صادره ازسوی قوه قضائیه، خودروهایی که بیش از یک سال در پارکینگ‌ها توسط پلیس یا مراجع قضائی توقیف شده‌اند، مالکین آنها موکلف و موظف هستند در اولین فرصت تکلیف خودروهای خود را مشخص نموده و برای ترخیص آن اقدام کنند. 

در غیر این صورت ۳ ماه پس از اطلاع‌رسانی پلیس راهور که از اول مهر ماه ۱۴۰۳ آغاز شده است خودرو در حکم رها شده تلقی خواهد شد و مراجع قضای وضعیت این خودرو را تعیین تکلیف نموده و پس از آن به ستاد اجرایی خودرو واگذار خواهند شد. 

 

برچسب ها: پارکینگ تهران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :