کد خبر: ۸۵۵۰۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
تولید و توزیع چاقو باید قانون‌مند شود تا میزان جرائم کاهش یابد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، تولید و توزیع چاقو باید قانون‌مند شود تا میزان جرائم کاهش یابد.

در کشور ما علاوه بر چاقو؛ شمشیر، قمه، پنجه بوکس، نیمچه و ... به راحتی تولید و توزیع می‌شود.

این وسایل خطرناک تنها در درگیری‌های اراذل و اوباش استفاده می‌شوند.

پس چرا این وسایل در کشور تولید می‌شوند؟

در محل‌هایی خارج از استان تهران و به خصوص در چند استان دیگر، این چاقوها و قمه‌ها تولید می‌شوند و سپس به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

باید واحد صنفی متخلف را پلمب کنیم.

برچسب ها: تهرانی چاقو

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :