کد خبر: ۸۵۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
رییس فدراسیون کشتی:کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است.

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رییس فدراسیون کشتی:کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است.

برخی روسای فدراسیون‌ها ۲ سال مانده به المپیک می‌روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریع‌تر پول بگیرند.

با این بودجه‌ها اعزام تیم‌ها به مسابقات بین‌المللی خیلی کم می‌شود.

قبل از من اعزام‌های کشتی ۲۴ یا ۲۵ بوده است.

من بچه‌های نوجوانان و جوانان را به تورنمنت خارجی می‌فرستم تا باخت‌هایشان را آنجا بدهند.

برچسب ها: دبیر فدراسیون

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :