کد خبر: ۸۵۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها امروز برگزار شد. در این جلسه افزایش سقف جرائم و بازی‌هایی که در هفته سوم با VAR برگزار می‌شود اعلام شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این کمیته می‌تواند باشگاه‌ها را تا ۲ میلیارد تومان و اشخاص را تا یک میلیارد تومان جریمه کند.

برای لیگ‌ یک و پایین‌تر حداکثر این جریمه برای باشگاه‌ها یک میلیارد تومان و اشخاص ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

همچنین بنا بر اعلام مسئولان در این جلسه، چهار دیدار در هفته سوم لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود. در دیدار تیم‌های خیبر - ذوب‌آهن، استقلال - استقلال خوزستان، پرسپولیس - فولاد و سپاهان - شمس‌آذر از کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :