کد خبر: ۸۵۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:جامانده‌های سنجش که به هر دلیلی به مراکز مراجعه نکرده‌اند تا ۱۵ شهریور فرصت دارند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:جامانده‌های سنجش که به هر دلیلی به مراکز مراجعه نکرده‌اند تا ۱۵ شهریور فرصت دارند.

آخرین فرصت برای مراجعه به سامانه سیرت یا سامانه my.medu.ir برای نوبت گیری و انجام سنجش ۱۵ شهریور است.

تاخیر در کار سنجش اختلالی را در تمام برنامه‌های آموزشی به وجود می‌آورد.

برچسب ها: سلامت سنجش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :