کد خبر: ۸۵۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
مدیرکل هواشناسی استان تهران:رکورد گرمای هوای امسال پایتخت با ۴۲ درجه سلسیوس طی ۱۷ و ۱۸ مرداد به ثبت رسید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل هواشناسی استان تهران:رکورد گرمای هوای امسال پایتخت با ۴۲ درجه سلسیوس طی ۱۷ و ۱۸ مرداد به ثبت رسید.

طی هفته جاری کاهش نسبی دمای هوا پیش‌بینی می‌شود البته هوا خنک نمی‌شود بلکه از شدت گرما کاسته می‌شود.

برچسب ها: تهران گرما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :