کد خبر: ۸۵۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
وزیر راه و شهرسازی از نوسازی 300 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده شهری خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس؛ مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در صفحه فضای مجازی خود نوشت: «به فضل الهی و تلاش همکاران بنده و همراهی قابل تقدیر شهرداری‌ها در دولت سیزدهم میزان صدور پروانه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری از مرز ۳۰۰ هزار واحد گذشت و رکورد ۲۰ ساله میزان صدور سالیانه پروانه نوسازی در سال ۱۴۰۲ شکست.»

بنابراین گزارش یکی از سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی،‌ نوسازی بافت‌های فرسوده است که هم مشکل کمبود زمین در شهرهای بزرگ رفع می‌شود و هم زیربناهای اصلی مانند انشعاب‌های آب،‌ برق،‌ گاز‌،‌ تلفن و فاضلاب شهری در این بافت‌ها موجود است و بهره‌وری آن ارتقا می‌یابد.کارشناسان می‌گویند با نوسازی بافت فرسوده،‌ محیط‌های فرسوده که محلی برای جرم و جنایت و تجمع خلافکاران است،‌ نوسازی‌ و چهره شهری نو می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :