کد خبر: ۸۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارائه می‌دهد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارائه می‌دهد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :