همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارائه میدهد.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، همزمان با فرارسیدن روز خبرنگار اپراتور اول تلفن همراه اعلام کرده است که بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به خبرنگاران ارائه میدهد.