کد خبر: ۸۵۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) گفت: افراد حساس به‌ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای در ساعات اوج گرما در منزل بمانند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، میلاد انوری، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تأکید بر پرهیز خروج از منزل همه افراد به‌ویژه گروه‌های حساس اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح الی ۴ بعدازظهر اوج و شدت گرما است.وی گفت: آمار افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی ‌به‌صورت روزانه نبوده و معمولا به‌صورت فصلی اعلام می‌شود اما هرساله در این زمان، بیماری‌های مرتبط با افزایش دما و آلودگی هوا اتفاق می‌افتد.رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) شیروان با اشاره به اقدامات لازم در جهت حفظ سلامتی در شرایط کنونی افزود: به همراه داشتن آب معدنی، پوشیدن لباس گشاد نخی و روشن، استفاده از عینک آفتابی و کلاه‌های نقاب‌دار و کرم ضدآفتاب از نکات قابل توجه است.وی علائم گرمازدگی را سردرد، سرگیجه، منگی، تهوع، نبض ضعیف، ضربان قلب و تنفس بالا و در نهایت از حال رفتن و گاهی تشنج عنوان کرد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :