کد خبر: ۸۵۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
شرکت بهره‌برداری مترو تهران: فردا هم‌زمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، ایستگاه بهارستان از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۹:۰۰ پذیرش مسافر نخواهد داشت.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شرق،  شرکت بهره‌برداری مترو تهران اعلام کرد: فردا همزمان با برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور، ایستگاه بهارستان از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۹:۰۰ پذیرش مسافر نخواهد داشت.

​شهروندان و مسافران می‌توانند از ایستگاه‌های دروازه شمیران و ملت که نزدیکترین ایستگاه‌ها در این محدوده هستند، استفاده کنند.

پس از برگزاری مراسم، پذیرش مسافر در این ایستگاه به حالت عادی باز خواهد گشت. 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :