کد خبر: ۸۴۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
مدیرکل اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت:حدود ۲۴۵ بیمارستان تا پایان مرداد اعتباربخشی می‌شوند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت:حدود ۲۴۵ بیمارستان تا پایان مرداد اعتباربخشی می‌شوند.

هر اعتباربخشی حدود ۲ سال اعتبار دارد.

بیمارستان‌ها برمبنای اعتباربخشی به ۵ دسته «درجه یک»، «درجه دو»، «درجه سه»، «درجه چهار» و «غیرقابل استاندارد» تقسیم می‌شوند.

تعداد بیمارستان‌های «غیرقابل استاندارد» بسیاربسیار کم است.

حدود ۶۰ درصد بیمارستان‌ها، درجه یک هستند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :