کد خبر: ۸۴۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
به علت تعطیلی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، حراج شمش در روز یکشنبه برگزار نمی‌شود؛ چراکه نمی‌توان فرایند تسویه را در روز دوشنبه انجام داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا:به علت تعطیلی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، حراج شمش در روز یکشنبه برگزار نمی‌شود؛ چراکه نمی‌توان فرایند تسویه را در روز دوشنبه انجام داد.

سامانه حراج سکه بروزرسانی و مشکلات آن برطرف شده است و عدم برگزاری حراج سکه طی این هفته ارتباطی با موضوع سامانه حراج سکه ندارد.

برچسب ها: سکه شمش

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :