کد خبر: ۸۴۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
مدیرعامل توانیر:به ازای هر یک درجه افزایش دما در کشور حدود ۱۸۰۰ مگاوات به میزان مصرف برق اضافه می‌شود که این به دلیل استفاده...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل توانیر:به ازای هر یک درجه افزایش دما در کشور حدود ۱۸۰۰ مگاوات به میزان مصرف برق اضافه می‌شود که این به دلیل استفاده از کولر‌ها و وسایل سرمایشی است.

پیش‌بینی هواشناسی این بود که سه تا ۵ درجه افزایش دما را داشته باشیم، ولی از رکورد‌هایی که امسال به دست آمده، مثلا در شهرستان اهواز بیش از ۷ روز اخیر دمای آن بیش از ۵۰ درجه بود که تاکنون طی ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه است.

 

برچسب ها: گرما دما

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :