کد خبر: ۸۴۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱
وزیر ورزش و جوانان از افزایش چهار برابری پاداش مدال‌آوران المپیک پاریس نسبت به دوره گذشته این رویداد خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نشست با مربیان و سرپرستان ورزشکاران اعزامی به بازی های المپیک از افزایش چهار برابری پاداش مدال‌آوران بازی‌های المپیک تابستانی پاریس نسبت به دوره قبل خبر داد.

با این اوصاف، مدال‌آوران طلا، نقره و برنز در این دوره از بازی‌ها به ترتیب هشت، چهار و ۲ میلیارد تومان دریافت خواهند کرد.

بازی‌های المپیک پاریس پنجم الی بیست‌ویکم مرداد به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد. ایران با ۴۰ ورزشکار در این رویداد بزرگ حضور خواهد داشت.

منبع: ایرنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :