کد خبر: ۸۴۹۲۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
رئيس پليس پيشگيري پايتخت:دو قاچاقچي آثار باستاني مجسمه فلزي باستاني را از جنوب کشور به تهران و در محله خلیج فارس انتقال دادند و قصد فروش آن را داشتند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئيس پليس پيشگيري پايتخت:دو قاچاقچي آثار باستاني مجسمه فلزي باستاني را از جنوب کشور به تهران و در محله خلیج فارس انتقال دادند و قصد فروش آن را داشتند

در يک عمليات ضربتي هر دو قاچاقچي شناسايي و دستگير شدند.

 يک نفر خريدار عتيقه جات قصد خريد اين مجسمه به مبلغ ۲۰۰ ميليارد ريال را داشته است.

کارشناسان قدمت اين مجسمه باستاني را ۲۰۰۰ سال اعلام کردند

برچسب ها: مجسمه عتیقه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :