کد خبر: ۸۴۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
نامگذاری ۳۱ اردیبهشت، به عنوان روز بوم‌گردی در تقویم سالیانه کشور را به همه همکاران و فعالان پرتلاش خودم در جامعه بوم گردی، تبریک می گویم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی:نامگذاری ۳۱ اردیبهشت، به عنوان روز بوم‌گردی در تقویم سالیانه کشور را به همه همکاران و فعالان پرتلاش خودم در جامعه بوم گردی، تبریک می گویم.

برچسب ها: وزیر فرهنگ بوم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :