کد خبر: ۸۴۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
رئیس کل گمرک:در سه ماهه اول سال جاری، دو میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیس کل گمرک:در سه ماهه اول سال جاری، دو میلیون و ۴۹ هزار و ۲۷۹ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری از گمرکات ترخیص و وارد کشور شد.

برچسب ها: گوشی تلفن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :