کد خبر: ۸۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
معاون وزارت بهداشت:۹۲ مورد ابتلا به تب دنگی طی یک ماه گذشته به ثبت رسیده.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، معاون وزارت بهداشت:۹۲ مورد ابتلا به تب دنگی طی یک ماه گذشته به ثبت رسیده.

۹۰ مورد ابتلای وارداتی و دو مورد ابتلای محلی است.

افراد آلوده بسیاری طی یک ماه گذشته به کشور وارد شده‌اند.

۳ مورد مرگ ناشی از تب دنگی در کشور  به ثبت رسیده است

برچسب ها: تب وزارت بهداشت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :