کد خبر: ۸۴۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
اصغری، کارشناس هواشناسی:امیدیه و آغاجاری طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای بیشینه ۵۰، گرم‌ترین نقاط کشور بودند؛ بیشینه دما در پایتخت نیز ۳۷ درجه بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، اصغری، کارشناس هواشناسی:امیدیه و آغاجاری طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای بیشینه ۵۰، گرم‌ترین نقاط کشور بودند؛ بیشینه دما در پایتخت نیز ۳۷ درجه بود.
غیرمتعارف‌ترین بالاترین دما در گرگان با ۴۴ درجه بوده است و احتمال آتش‌سوزی در جنگل‌ها وجود دارد.
از امشب کاهش دما خاصه در بخش‌های شمالی کشور اتفاق خواهد افتاد.
به افراد ساکن تهران، قم، البرز، مرکزی، همدان و کرمانشاه توصیه می‌کنیم که به وزش باد در ساعات بعدازظهر توجه کنند.

برچسب ها: وزش باد باد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :