کد خبر: ۸۴۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
جایزه فدراسیون قایقرانی به نمایندگان خود در بازی‌های المپیک و پارالمپیک که پاریس مشخص شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، فدراسیون قایقرانی مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خود را با حضور وزیر ورزش و معاونان وزارت ورزش و مهین فرهادی‌زاد، نایب رییس کمیته ملی المپیک در محل هتل المپیک برگزار کرد.

در این مراسم مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ورزشکاران و مبلغ ۳۰ میلیون تومان به مربیان اهدا شد.

مهسا جاور، فاطمه مجلل، زینب نوروزی، علی آقا میرزایی، محمدنبی رضایی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس و شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و سعید حسین‌پور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند.

انتهای  پیام

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :