کد خبر: ۸۴۶۴۶۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بولتن نیوز گزارش می دهد؛
ظریف که امیرعبدالهیان را از وزارت خارجه اخراج کرده بود حالا معتقد است که وی مرد پرکار، پرتلاش و دارای اخلاص بود. 

گروه سیاسی: محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق که در دوران وزارت خود امیر عبدالهیان را از وزارت خارجه اخراج کرده بود، اکنون بعد از شهادتش معتقد است که بزرگ‌ترین ویژگی شهید امیرعبداللهیان اخلاص بود و پاداش همین اخلاصش را گرفت.
 
به گزارش بولتن نیوز، وی همچنین حسین امیرعبداللهیان را «مرد پرکار و پرتلاشی» توصیف کرد و گفت که او زمان زیادی را به کار و پیگیری امور اختصاص می‌داد و مشخصه بارزش «اخلاص و مردم‌داری» بود.
 
این تعریف و تمجید ظریف از امیرعبدالهیان در حالی صورت گرفت که ظریف در زمان مسئولیت خود در وزارت خارجه، این شهید را از محل کارش اخراج کرد و وی به مجلس عزیمت کرد و دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی در فاصله سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰ بوده است.
 
اخراج شهید امیرعبدالهیان از وزارت خارجه را محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی هم در توئیتی اشاره کرد.
 
این نماینده در صفحه توئیتر خود خطاب به ظریف نوشت: «دنیا دار مکافاته. ... 
آقای ظریف !  یکی از فوریت های دنیا و آخرت شما استغفار از درگاه خدا و طلب بخشش از مرحوم امیر عبداللهیان است. 
جنابتان با تکبر و خودخواهی هر چه تمام ایشان را از وزارت امور خارجه اخراج کرده بودید».
 

حسین امیرعبداللهیان روز یکشنبه گذشته به همراه رئیس جمهور در سانحه بالگرد به شهادت رسید و پیکرش دیروز پنچ شنبه در ساختمان وزارت خارجه تشییع و سپس در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

برچسب ها: ظریف عبدالهیان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :