کد خبر: ۸۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی، بازیگر ایرانی در مصاحبه با رادیوفردا:خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از  خبر فوری سراسری ، اظهار ندامت و پشیمانی اشکان خطیبی، بازیگر ایرانی در مصاحبه با رادیوفردا:خودم به همه چیز پشت پا زدم؛ در ایران همه چیز داشتم و مدیر بودم! اگر اشتباه کردیم همگی با هم اشتباه کردیم!

زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است؛ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

صبر میکنیم بقیشون هم پولشون تموم بشه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :