کد خبر: ۸۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
با حضور دکتر رئیسی صورت گرفت؛
طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار با هدف ارتقای کیفیت و پایداری آب شرب و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در استان سمنان با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار را به بهره‌برداری رساند.

اجرای 23 کیلومتر لوله فولادی به قطر 800 میلی متر با ظرفیت 630 لیتر بر ثانیه جهت تامین 20.5 میلیون مترمکعب آب شرب و صنعت شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

همچنین احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد 3 کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ، احداث مخزن 100 متر مکعبی روستای ایج، تامین آب شرب روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول 18 کیلومتر و احداث مخزن 1000 متر مکعبی راه‌بند مهدی‌شهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و باعث ارتقای قابل توجه کیفیت و پایداری آب مصرفی این بخش‌ها خواهد شد.

همچنین با حضور دکتر رئیسی 33 مگاوات برق از محل نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی وارد مدار شد و به این ترتیب ظرفیت تولید برق نیروگاهی استان سمنان به هزار و 100 مگاوات افزایش یافت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :