کد خبر: ۸۴۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
صبح امروز  آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ متروی تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، صبح امروز  آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط ۶ متروی تهران به بهره برداری رسید.

بر همین اساس، ایستگاه‌های بهار شیراز، آیت‌الله کاشانی و شهدای کن در خط ۶ مترو تهران افتتاح شد.

همچنین در مراسم امروز ایستگاه تبادلی تربیت مدرس که پیش از این فقط مترو در خط ۷ توقف داشت در خط ۶ به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: شهدا کن

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :