کد خبر: ۸۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
از صادرکننده‌ها مالیات علی‌الحساب و عوارض‌ چندگانه دریافت می‌شود،اخیرا هم از صادرکنندگان نفت وگازحق پرچم مطالبه می‌شود و این یعنی کسر 30درصد نقدینگی.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از کانال ترخیص کاران، محمد لاهوتی، رئیس کمیسیون صادرات غیرنفتی اتاق ایران : از صادرکننده‌ها مالیات علی‌الحساب و عوارض‌ چندگانه دریافت می‌شود، اخیرا هم از صادرکنندگان نفت و گاز حق پرچم مطالبه می‌شود و این یعنی کسر 30درصد نقدینگی.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :