کد خبر: ۸۴۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: برخی از افراد در دوره پاندمی کرونا دو وام یک میلیون تومانی دریافت کرده بودند ...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس،‌ سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها: برخی از افراد در دوره پاندمی کرونا دو وام یک میلیون تومانی دریافت کرده بودند که وام دوم قسط آخر آن بهمن ماه از محل یارانه افراد کسر شد. کارمزد این وام نیز این ماه کسر شده و اقساط آن به پایان رسید.

افرادی که وام اربعین نیز دریافت کرده بودند، بهمن‌ماه آخرین قسط آن از محل یارانه آن‌ها کسر و به پایان رسید و از اسفندماه کسر قسط از محل یارانه نخواهند داشت.

برچسب ها: وام یارانه

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :