کد خبر: ۸۴۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
وزیر ارتباطات: بدلیل اینکه پایگاه‌های پرتاب فعلی خودمان امکان تزریق ماهواره در مدارهای خورشیدآهنگ ۹۸ درجه را نداشت ماهواره پارس۱ از پایگاه روسیه پرتاب شد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ارتباطات: بدلیل اینکه پایگاه‌های پرتاب فعلی خودمان امکان تزریق ماهواره در مدارهای خورشیدآهنگ ۹۸ درجه را نداشت ماهواره پارس۱ از پایگاه روسیه پرتاب شد.

بزرگ‌ترین پایگاه فضایی غرب آسیا در جنوب کشور در حال ساخت است و سال آینده از این پایگاه پرتاب انجام خواهیم داد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :