کد خبر: ۸۴۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
معاون خدمات شهری تهران با اشاره به اینکه شهروندان تهرانی از تردد غیرضروری خودداری کنند، گفت که شب گذشته در معابر اصلی تهران هیچ‌گونه مسدودیت ناشی از عدم برف‌روبی نداشتیم.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از میزان، نظری، معاون خدمات شهری تهران، گفت: شب گذشته در معابر اصلی تهران هیچ‌گونه مسدودیت ناشی از عدم برف‌روبی نداشتیم و ترافیک تهران صرفا پیامد ناشی از بارش بود.
 
وی اضافه کرد: شهردار تهران ضمن بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق شمالی، همچنان بر ضرورت آمادگی حداکثری برای روز‌های آتی تاکید کرد.
 
معاون خدمات شهری تهران با اشاره به اینکه اولویت اول در برف‌روبی، معابر اصلی شهر هستند و بعد از آن نیرو‌های برف‌روبی به معابر فرعی گسیل می‌شوند، گفت: برف‌روبی امسال در تهران با ۱۰ هزار نیروی رفت‌و‌روب و ۱۳ هزار نفر در حوزه فضای سبز انجام شد.
منبع: خبرگزاری میزان

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :