کد خبر: ۸۴۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
بر اساس گزارش رویترز، گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که ذخایر اورانیوم ۶۰ درصد ایران طی سه ماه ۶.۸ کیلوگرم کاهش یافته است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش رویترز، گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که ذخایر اورانیوم ۶۰ درصد ایران طی سه ماه ۶.۸ کیلوگرم کاهش یافته است.

برچسب ها: آژانس اورانیوم

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :