کد خبر: ۸۴۱۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی انرژی: روزانه معادل ۷ میلیون بشکه نفت انرژی در ایران مصرف می‌کنیم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی انرژی: روزانه معادل ۷ میلیون بشکه نفت انرژی در ایران مصرف می‌کنیم.

تا سال ۱۴۰۸ در تمامی حامل‌های انرژی دچار ناترازی بسیار جدی خواهیم بود.

در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۰۵ میلیارد لیتر بنزین و گازوئیل وارد کرده‌ایم که ارزش این واردات ۴ میلیارد دلار بوده است.

وقتی دهک‌های نهم و دهم سهمشان از مصرف انرژی کشور ۴۹ درصد است، یعنی ۴۹ درصد از یارانه انرژی به دو دهک پردرآمد کشور تخصیص داده می‌شود.

در عرصه بنزین روزانه بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون لیتر در بهترین حالت قاچاق می‌شود که به‌معنای تردد روزانه ۱۰۰۰ تریلی تانکر است.

برچسب ها: یارانه انرژی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :