کد خبر: ۸۴۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد، این شرکت در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا، نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد، این شرکت در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است و وارداتی هم به ایران ندارد.
در نامه ای که از سوی وکیل شرکت نوکیا در ایران به معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات رادیویی نوشته شده آمده که یک شرکت ایرانی با استفاده غیرمجاز از علامت تجاری مشهور NOKIA اقدام به عرضه گوشی هایی با علامت مذکور کرده است
هیچ ارتباطی میان این شرکت و نوکیا وجود نداشته و نتایج آزمایشگاه نوکیا نشان می‌دهد محصولات تقلبی و فاقد استانداردها و تکنولوژی بوده است‌ لذا خارج از خدمات پس از فروش و حمایت‌های نوکیا هستند./ دنیای اقتصاد

برچسب ها: موبایل نوکیا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :