کد خبر: ۸۴۱۱۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
وزیر ارتباطات: گزارش‌هایی به ما رسیده که نشان می‌دهد شرکت مخابرات تجهیزات فیبرنوری دیگر شرکت‌ها را تخریب کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ارتباطات: گزارش‌هایی به ما رسیده که نشان می‌دهد شرکت مخابرات  تجهیزات فیبرنوری دیگر شرکت‌ها را تخریب کرده است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :