کد خبر: ۸۴۰۳۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
​مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۰ ‌گردشگر در کویر طبس گم شدند، گفت: امدادگران در حال جست‌وجوی مفقودین هستند.
به گزارش بولتن نیوز به نقل از آرمان ملی آنلاین، محمدعلی کاوسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت 23:22 پنجشنبه 19 بهمن ماه، مفقودی 10 نفر در کویر اصفهک شهرستان طبس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر (EOC) اعلام شد.
 
وی افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی برای جست‌وجوی مفقودین از شهرستان طبس به محل حادثه اعزام شد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :