کد خبر: ۸۴۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
مردی که به اتهام قتل دستگیر شده بود، مدعی شد مقتول همسر برادرش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، مردی که به اتهام قتل دستگیر شده بود، مدعی شد مقتول همسر برادرش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. متهم: من و برادرم برای کار به ایران آمده بودیم و هر کدام در یک جا مشغول کار بودیم تا اینکه یک روز برادرم نزد من آمد حالش خیلی بد بود. علتش را پرسیدم. گفت بصیر شبانه به خانه‌شان در افغانستان رفته و با تهدید چاقو به همسرش تجاوز کرده است. با این اتفاق ما به کشورمان برگشتیم و شکایت کردیم. پرونده‌ای نیز در افغانستان تشکیل شده و پزشکی قانونی نیز این موضوع را تأیید کرده است.
در حالی که در جستجوی او بودیم، فهمیدیم به ایران فرار کرده است. به همین خاطر بدون معطلی به ایران آمدم. یک ماه تمام شبانه‌روز همه جا را گشتم و از هر کسی می‌توانستم سراغش را گرفتم. صبح تا شب ساختمان‌های نیمه کاره را می‌گشتم تا بصیر را پیدا کنم تا اینکه در نهایت او را پیدا کردم و انتقام گرفتم.

برچسب ها: قتل مقتول

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :