کد خبر: ۸۴۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تشعشعات دکل‌های مخابراتی مضر نیست و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تشعشعات دکل‌های مخابراتی مضر نیست و مردم در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

تششعات دکل‌های مخابرات براساس استانداردهای مشخصی است که برای بدن انسان ضرری ندارد.

در برخی موارد شهروندان اجازه نصب دکل در نزدیکی محل سکونت خود را نمی‌دهند یا خواستار جمع‌آوری آن‌ها هستند که این موارد سبب کاهش کیفیت ارتباطات و کندی آن می‌شود.

برچسب ها: تشعشع دکل

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
* نظر :