صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
فدراسیون فوتبال کشورمان اطلاعیه‌ای را درخصوص پخش مسابقات جام ملت‌های آسیا صادر کرد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از فارس، با توجه به انعقاد قرارداد رسمی 3 جانبه میان صدا و سیما، فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرداخت حق پخش رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، پخش تمامی بازی‌ها و گزارش‌های مرتبط با آن به صورت انحصاری در اختیار رسانه ملی است.

سایر پلتفرم‌ها در صورتی که تمایل به پخش رقابت‌ها  دارند باید با صداوسیما مذاکره کنند.

بر این اساس پخش جام ملت‌های آسیا بدون مجوز اخد مجوز رسمی رسانه ملی، غیرقانونی بوده و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این زمینه مسئولیتی ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :