صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۷۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
«سودِ حضور» چهره های اصلاح طلب در جلسه با رئیس دولت، به حساب کدام طرف واریز می‌شود؟
جمیع شرایط نشان می دهد جلسه رئیسی با چهره های سیاسی بیشتر جنبه تبلیغاتی در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس داشته است ....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از راوی، جمیع شرایط نشان می دهد جلسه رئیسی با چهره های سیاسی بیشتر جنبه تبلیغاتی در فاصله باقیمانده تا انتخابات مجلس داشته است و حضور برخی از چهره های سیاسی خاصه اصلاح طلبان در این نشست، به بردشت تبلیغاتی از سوی دولتی ها کمک کرده است.
اما با این وجود برخی از اصلاح‌طلبان با حضور در این جلسه به برداشت‌های تبلیغاتی از سوی دولتی‌ها کمک کرده‌اند؛ کما اینکه آنها احتمالا بهتر می‌دانند و می‌دانستند که چنین جلساتی با دولتِ پایداری، آورده‌ای در جهت تغییر سیاست‌های دولت در قبال مسائل داخلی به خصوص انتخابات نخواهد داشت.
چرا که لااقل سخنان مطرح شده از سوی رئیسی در همین جلسه و همچنین تبلیغات دولتی‌ها در این باره، با عملکرد دولت فرسنگ‌ها فاصله دارد؛ به عبارت دیگر، سیاست‌های اعلامی با سیاست‌های اعمالی تفاوتی چشمگیر دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
سید
|
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
راوی اراجیف می گه شما چرا نشر می دید اینا فقط از سر کینه دارند این مهملات را می گویند اگر برای رضای خدا بود ایرادی نداشت اما این روزها این جماعت رسانه ای بی بصیرت اصل را ول کردند چسبیدند به فرعی که اتفاقا اصلا دشمن هم نیست چرا؟ مطمئن باشید یه جایی یا چیزی بهشون نرسیده یا یکی پشت پرده اینگونه تحلیلهاست که در جایی بازی گرفته نشده و دچار عقده است و جالا داره عقده گشایی می کنه
یعنی اصلا براش مهم نیست در این جلسه محکومین امنیتی و عناصر فتنه هم بودند این یعنی توهین به شعور ملت اما براش مهمه جبهه پایداری را بزنه ، کاری به خوب و یا بد بودند جبهه پایداری ندارم اما این دعوا نیتش خدایی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :