صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
استاندار فارس: ۲ نفر از فرمانداران این استان که در فرآیند انتخابات پیش رو جانبداری کرده بودند، از کار برکنار شدند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استاندار فارس: ۲ نفر از فرمانداران این استان که در فرآیند انتخابات پیش رو جانبداری کرده بودند، از کار برکنار شدند.

برچسب ها: فارس ، فرمانداران

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :