صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۷۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
حدود ۵۴۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی و کارکنان مدارس دولتی در شهر تهران وجود دارند که باید شیر بین آنها توزیع شود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، حدود ۵۴۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی و کارکنان مدارس دولتی در شهر تهران وجود دارند که باید شیر بین آنها توزیع شود.

ظرفیت تولید شیر توسط شرکت‌های لبنی محدود است و فعلاً با یک شرکت قرارداد داریم که ماهانه ۲ میلیون شیر به ما می‌دهد اما نیاز است سایر شرکت‌های لبنی پای کار بیایند.

هم‌اکنون در ۶ منطقه شامل مناطق ۱۹، ۱۸، ۱۷، ۱۶، ۱۱ و ۹ توزیع شیر آغاز شده است. از این هفته در مناطق ۱۵ و ۱۲ توزیع شیر آغاز می‌شود و سهمیه یک ماه در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

برچسب ها: دانش‌آموز ، شیر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
علیرضا ضوان
|
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
بولتن نیوز سلام . وقتی قیمت شیر اینقدر بالا رفته که مصرف آن از سبد مصرف مردم کم شده است و کارخانه داران مشکلی برای تولید ندارند و اکثرا ، حداقل بنده شاهد هستم شیر تاریخ گذشته در بعضی غرفه های میادین ارایه میشود و وقتی علت را جویا میشویم میگویند شیر را مردم کم برده اند و مانده است و باید به فروش برسند تا شیر با تاریخ جدید را عرضه کنند ...... ، دلیل ندادن شیر درر بعضی مدارس نمیتواند محدودیت تولید باشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :