صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس:فکر می‌کنم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که به نظرم پنالتی نبود.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس:فکر می‌کنم یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد که به نظرم پنالتی نبود. داور یک کارت زرد به نعمتی داد داد و در ادامه هم ۱۰ نفره شدیم. 

بادامکی در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف بیرانوند و کنعانی‌زادگان را تأیید می‌کنید؟ عنوان کرد: نه، اصلاً چنین چیزی نیست.

برچسب ها: پرسپولیس ، پنالتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :