صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
بازیکنان ما خیلی تحت فشار بودند، خصوصاً در دو بازی آخرمان داوری خیلی اذیت‌مان کرده بود؛ چه با VAR و چه بدون VAR.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، بازیکنان ما خیلی تحت فشار بودند، خصوصاً در دو بازی آخرمان داوری خیلی اذیت‌مان کرده بود؛ چه با VAR و چه بدون VAR.

در بازی قبل حداقل سه پنالتی برای ما نگرفتند! گل دوم استقلال خوزستان هم کاملاً خطا بود. علیرغم اینکه داور خط و داور چهارم به عرب‌براقی گفتند که خطاست، ولی ادامه بازی داد.

برچسب ها: ازیکنان ، VAR

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :