صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو: حدود ۸ ماه در تصویب و ابلاغ آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده تاخیر رخ داده....

به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایرنا،رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو: حدود ۸ ماه در تصویب و ابلاغ آیین‌نامه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده تاخیر رخ داده و این موضوع موجب کندی در اسقاط خودروهای فرسوده شده است.

هر خودروی فرسوده تقریبا در روز ۴.۱۳ صدم لیتر بنزین بیشتر مصرف می‌کند. با توجه به اینکه قیمت هر لیتر بنزین فوب خلیج فارس ۷۰ سنت (۳۵ هزار تومان) و قیمت بنزین آزاد در کشورمان ۳ هزار تومان است بنابراین تفاوت قیمت هر لیتر بنزین فوب خلیج فارس با قیمت بنزین آزاد ۳۲ هزار تومان است و لذا روزانه یک خودروی فرسوده ۱۳۲ هزار و ۱۶۰ تومان بنزین بیشتری مصرف می‌کند که در سال این رقم به ۴۸ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

برچسب ها: یازیافت ، اسقاط

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :