صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
اپراتور‌های مخابراتی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن اشاره به این که ستاد تنظیم بازار با افزایش تعرفه اینترنت موافقت کرده، خواستار این شدند...

به گزارش بولتن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اپراتور‌های مخابراتی با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور ضمن اشاره به این که ستاد تنظیم بازار با افزایش تعرفه اینترنت موافقت کرده، خواستار این شدند که تعرفه‌ها ۱۰۰ درصد برای بسته‌های بالاتر از ۲ گیگابایت گران شوند.

برچسب ها: اپراتور‌ ، اینترنت

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :