صفحه نخست

بولتن ۲

اقتصادی

بین الملل

اجتماعی

بولتن2

ورزشی

عکس

فرهنگ و هنر

IT

انرژی

صفحات داخلی

کد خبر: ۸۳۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
وزارت بهداشت فلسطین در غزه: اشغالگران چاله بزرگی حفر کردند و اجساد شهدا را با استفاده از بولدوزرهای خود در آن انداختند.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین در غزه: اشغالگران چاله بزرگی حفر کردند و اجساد شهدا را با استفاده از بولدوزرهای خود در آن انداختند.

اشغالگران از آوارگان بیمارستان کمال عدوان خواستند تسلیم شوند و لباس‌هایشان را از تنشان درآوردند.

اشغالگران در حیاط بیمارستان کمال عدوان سگ‌ها را به روی ما رها کردند و قبل از شهادت جسد مجروح را تکه پاره کردند.

بولدوزرهای اشغالگران در حیاط بیمارستان کمال عدوان آوارگان و مجروحان را زیر گرفتند که تعداد زیادی از آنها شهید شدند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :